ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ……..ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ;

ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙ’ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ

ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΧΩ ΟΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΕΩΡΩ ΕΓΩ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΕΦΟΣΟΝ……….. ΔΕΝ……….ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ………..ΞΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ !!!

ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΦΩΝΑΖΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΔΑ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΣΤΕΡΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ………………..ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙ΄ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ

ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΝΙΚΑ ΥΨΗΛΑ ΓΙ’ ΑΥΤΗ

ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ Ή ΟΧΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΚΛΑΒΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΤΟΙΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ….ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΑ ΣΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ………..ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ

ΕΤΣΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΚΘΕΣΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ………ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.

ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ‘Η ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑ ΞΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ

‘Η ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ Η’ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ…..ΤΕΛΟΣ

ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ………ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ………

ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΤΕ………..
https://scontent-a-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/377380_263852837004429_1362988877_n.jpg?oh=94372270cce11467f3dbf5f0107bf211&oe=551E3905

One thought on “ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ……..ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ;”

Leave a Reply

