5 λόγοι να υποψιάζεται ότι ο Ιησούς δεν υπήρξε ποτέ.

Οι περισσότεροι μελετητές αρχαιότητες πιστεύουν ότι τα Ευαγγέλια της Καινής Διαθήκης είναι «μυθοποίηση της ιστορίας.” Με άλλα λόγια, πιστεύουν ότι γύρω από την έναρξη του πρώτου αιώνα, ένα αμφιλεγόμενο Εβραίος ραβίνος το όνομα Yeshua ben Yosef συγκεντρώσει παρακάτω και τη ζωή του και τις διδασκαλίες που παρέχονται ο σπόρος που μεγάλωσε στο χριστιανισμό.

Ταυτόχρονα, αυτές οι μελετητές αναγνωρίζουν ότι πολλές ιστορίες της Βίβλου, όπως την παρθενική γέννηση, τα θαύματα, την ανάσταση, και οι γυναίκες στο δανείζεται τάφο και να επαναλάβει μυθικά θέματα που είναι κοινά στην Αρχαία Εγγύς Ανατολή, πολύ ο τρόπος που σεναριογράφοι βασίζουν νέες ταινίες σε παλιά εξοικειωμένοι tropes ή στοιχεία της πλοκής. Κατά την άποψη αυτή, ένα «ιστορικό Ιησού» έγινε μυθοποίηση.

Για πάνω από 200 χρόνια, μια ευρεία ποικιλία των θεολόγοι και ιστορικοί-οι περισσότεροι από τους Christian-αναλύονται τα αρχαία κείμενα, τόσο εκείνων που έκανε στην Αγία Γραφή και εκείνων που δεν έκαναν, σε προσπάθειες να ανασκάψει ο άνθρωπος πίσω από το μύθο. Αρκετές τρέχουσα ή πρόσφατη bestsellers λάβει αυτή την προσέγγιση, απόσταξη της υποτροφίας για ένα δημοφιλές ακροατήριο. Familiar τίτλους περιλαμβάνουν Zealotby Reza Aslan και πώς ο Ιησούς Έγινε Godby Bart Ehrman.

Ωστόσο, άλλοι μελετητές πιστεύουν ότι οι ιστορίες ευαγγέλιο είναι στην πραγματικότητα “ιστορικοποιείται μυθολογία.” Κατά την άποψη αυτή, αυτά τα αρχαία μυθικά πρότυπα είναι οι ίδιοι ο πυρήνας. Πήραν συμπληρώνεται με τα ονόματα, τόπους και άλλες λεπτομέρειες του πραγματικού κόσμου, όπως στις αρχές αιρέσεις του Ιησού λατρείας προσπάθησε να καταλάβει και να υπερασπιστεί τις λατρευτικές παραδόσεις που είχαν λάβει.

Η ιδέα ότι ποτέ δεν υπήρξε ο Ιησούς είναι μια θέση μειοψηφίας. Φυσικά και είναι! λέει ο David Fitzgerald, συγγραφέας του Καρφωτά: Δέκα Christian Μύθοι Αυτό Εμφάνιση Ιησούς δεν υπήρξε ποτέ στο All.For αιώνες όλοι οι σοβαροί μελετητές του χριστιανισμού ήταν οι Χριστιανοί, και σύγχρονη κοσμική μελετητές κλίνει σε μεγάλο βαθμό από την προεργασία που έβαλαν στη συλλογή, διατήρηση, και την ανάλυση των αρχαίων κείμενα. Ακόμα και σήμερα οι περισσότεροι κοσμικοί μελετητές βγαίνουν από ένα θρησκευτικό υπόβαθρο, και πολλά λειτουργούν από προεπιλογή κάτω από τα ιστορικά τεκμήρια της πρώην πίστη τους.

Fitzgerald είναι άθεος ομιλητής και συγγραφέας, δημοφιλής με τους κοσμικούς σπουδαστές και κοινοτικές ομάδες. Το φαινόμενο του διαδικτύου, Zeitgeist η ταινία παρουσιάζει τα εκατομμύρια σε μερικές από τις μυθικές ρίζες του Χριστιανισμού. Αλλά Zeitgeist και παρόμοια έργα περιλαμβάνουν γνωστά λάθη και υπεραπλουστεύσεις που υπονομεύουν την αξιοπιστία τους. Fitzgerald επιδιώκει να διορθώσει ότι δίνοντας στους νέους ενδιαφέρον, προσβάσιμες πληροφορίες που στηρίζεται στην υπεύθυνη υποτροφία.

Περισσότερα ακαδημαϊκά επιχειρήματα υπέρ της θεωρίας του Ιησού Μύθος μπορεί να βρεθεί στα γραπτά του Richard Carrier και Robert τιμή. Carrier, ο οποίος έχει ένα Ph.D. στην αρχαία ιστορία χρησιμοποιεί τα εργαλεία του εμπορίου για να δείξει, μεταξύ άλλων, πώς ο Χριστιανισμός θα μπορούσε να πάρει από το έδαφος, χωρίς ένα θαύμα. Τιμή, αντίθετα, γράφει από τη σκοπιά ενός θεολόγου του οποίου η βιβλική υποτροφία τελικά αποτέλεσε τη βάση για το σκεπτικισμό του. Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι μερικές από τις σκληρότερες debunkers των περιθωριακών Ιησού θεωρίες μύθος, όπως και εκείνα Zeitgeist ή Joseph Atwill (που προσπαθεί να υποστηρίζουν ότι οι Ρωμαίοι εφηύρε ο Ιησούς) είναι από σοβαρές Mythicists όπως Fitzgerald, Carrier και τιμή.

Τα επιχειρήματα και στις δύο πλευρές αυτής της ερώτησης-μυθοποίηση της ιστορίας ή ιστορικοποιείται όγκους μυθολογία-πλήρωσης, και αν μη τι άλλο η συζήτηση φαίνεται να ζεσταίνεται και όχι την επίλυση. Ένας αυξανόμενος αριθμός των μελετητών είναι ανοιχτά ανάκριση ή ενεργά υποστηρίζοντας κατά την ιστορικότητα του Ιησού. Δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι, τόσο χριστιανική και όχι, θεωρούν ότι είναι έκπληξη το γεγονός ότι ακόμη και η συζήτηση αυτή υπάρχει-ότι η αξιόπιστη μελετητές να πιστεύουν Ιησούς δεν υπήρξε ποτέ, εδώ είναι μερικά από τα βασικά σημεία που διατηρούν τις αμφιβολίες ζωντανό:

1 Δεν πρώτου αιώνα κοσμική αποδείξεις υπάρχει απολύτως να στηρίξει την πραγματικότητα του Ιησού ben Yosef. Σύμφωνα με τα λόγια του Bart Ehrman: “Τι είδους πράγματα ειδωλολατρικές συγγραφείς από την εποχή του Ιησού έχουν να πουν γι ‘αυτόν; Τίποτα. Όπως περίεργο και αν φαίνεται, δεν υπάρχει καμία αναφορά του Ιησού σε όλα με οποιαδήποτε από τις παγανιστικές τους συγχρόνους του. Δεν υπάρχουν αρχεία γεννήσεων, δεν μεταγραφές δίκη, δεν υπάρχουν πιστοποιητικά θανάτου? δεν υπάρχουν εκδήλωσης ενδιαφέροντος, δεν θερμαίνονται συκοφαντίες, δεν υπάρχουν αναφορές πέρασμα – τίποτα. Στην πραγματικότητα, αν διευρύνουμε το πεδίο μας ανησυχία για τα έτη μετά το θάνατό του – ακόμα και αν συμπεριλάβουμε ολόκληρο το πρώτο αιώνα της Κοινής Εποχής – δεν υπάρχει τόσο πολύ ως ένα μοναχικό αναφορά στον Ιησού σε κάθε μη-χριστιανική, μη-εβραϊκή πηγή οποιουδήποτε είδους. Θα πρέπει να τονίσω ότι έχουμε ένα μεγάλο αριθμό εγγράφων από το χρόνο – τα γραπτά των ποιητές, φιλόσοφοι, ιστορικοί, επιστήμονες, και κυβερνητικούς αξιωματούχους, για παράδειγμα, για να μην αναφέρουμε τη μεγάλη συλλογή των σωζόμενες επιγραφές σε πέτρα και ιδιωτικές επιστολές και νομικά έγγραφα σε πάπυρο. Σε κανένα από αυτό το ευρύ φάσμα των επιζώντων γραπτά είναι το όνομα του Ιησού ποτέ τόσο πολύ όπως αναφέρθηκε. »(Σελ. 56-57)

2 Τα πρώτα συγγραφείς της Καινής Διαθήκης φαίνεται αγνοούν τις λεπτομέρειες της ζωής του Ιησού », τα οποία γίνονται πιο αποκρυσταλλώθηκαν σε μεταγενέστερο texts.Paul φαίνεται να αγνοεί οποιαδήποτε παρθενογένεση, για παράδειγμα. Δεν υπάρχουν σοφοί, δεν υπάρχει αστέρι στην ανατολή, δεν υπάρχουν θαύματα. Οι ιστορικοί έχουν προβληματίζονται πάνω από το “Silence of Paul” για τα πιο βασικά βιογραφικά στοιχεία και τις διδασκαλίες του Ιησού. Ο Παύλος δεν αναφέρει αρχή του Ιησού ακριβώς όταν θα κάνει την περίπτωσή του. Τι περισσότερο, ποτέ δεν καλεί τους δώδεκα αποστόλους μαθητές του Ιησού? Στην πραγματικότητα, ποτέ δεν λέει ότι ο Ιησούς είχε μαθητές -ή ένα υπουργείο, ή έκανε θαύματα, ή έδωσε διδασκαλίες. Αυτός ουσιαστικά αρνείται να αποκαλύψει οποιαδήποτε άλλη βιογραφική λεπτομέρεια, και τα λίγα αινιγματικά υπαινιγμούς που προσφέρει δεν είναι μόνο ασαφής, αλλά σε αντίθεση με τα ευαγγέλια. Οι ηγέτες της πρώιμης χριστιανικής κινήματος στην Ιερουσαλήμ, όπως ο Πέτρος και ο James είναι δήθεν δικές τους οπαδούς και την οικογένεια του Ιησού? αλλά ο Παύλος τους απορρίπτει ως nobodies και επανειλημμένα αντιταχθεί σε αυτά για να μην είναι αληθινοί Χριστιανοί!

Φιλελεύθερη θεολόγος Marcus Borg δείχνει ότι οι άνθρωποι διαβάζουν τα βιβλία της Καινής Διαθήκης με χρονολογική σειρά για να δούμε πόσο νωρίς ο Χριστιανισμός εξελίχθηκε. “Τοποθετώντας τα Ευαγγέλια αφού ο Παύλος καθιστά σαφές ότι τα έγγραφα, που δεν είναι η πηγή του πρώιμου Χριστιανισμού, αλλά το προϊόν της. Το Ευαγγέλιο – τα καλά νέα – και για τον Ιησού υπήρχαν πριν από τα Ευαγγέλια. Πρόκειται για τα προϊόντα των πρώτων χριστιανικών κοινοτήτων αρκετές δεκαετίες μετά την ιστορική ζωή του Ιησού και να μας πει πώς αυτές οι κοινότητες είδε τη σημασία του στο ιστορικό τους πλαίσιο. ”

Ιστορίες 3.
Ακόμη και η Καινή Διαθήκη δεν ισχυρίζονται ότι είναι από πρώτο χέρι λογαριασμούς. Γνωρίζουμε τώρα ότι τα τέσσερα ευαγγέλια είχαν ανατεθεί τα ονόματα των αποστόλων Ματθαίου, του Μάρκου, του Λουκά και του Ιωάννη, δεν γράφτηκε από αυτούς. Για να κάνετε το θέμα αποσπασματικά, οι ονομασίες όνομα συνέβη κάποια στιγμή στο δεύτερο αιώνα, περίπου 100 χρόνια ή και περισσότερο, μετά το Χριστιανισμό υποτίθεται ότι ξεκίνησε. Για διάφορους λόγους, η πρακτική των ψευδώνυμων γραφής ήταν συνηθισμένο για την εποχή και πολλά έγγραφα της εποχής που «υπογράφεται» από διάσημες προσωπικότητες. Το ίδιο ισχύει και για τις επιστολές της Καινής Διαθήκης, εκτός από μια χούφτα των επιστολών του Παύλου (6 από 13), τα οποία είναι ευρέως πιστεύεται ότι είναι γνήσιο. Αλλά ακόμη και οι ιστορίες ευαγγέλιο πραγματικότητα δεν λένε, «ήμουν εκεί.” Αντίθετα, ισχυρίζονται ότι η ύπαρξη των άλλων μαρτύρων, ένα φαινόμενο γνωστό σε όποιον έχει ακούσει τη φράση, η θεία μου ήξερε κάποιον που. . . .

4
Τα ευαγγέλια, μόνο τους λογαριασμούς μας ένα ιστορικό Ιησού, σε αντίθεση με κάθε other.If νομίζετε ότι ξέρετε την ιστορία του Ιησού αρκετά καλά, σας προτείνω να κάνετε παύση σε αυτό το σημείο για να δοκιμάσετε τον εαυτό σας με το 20 ερώτηση κουίζ στο ExChristian.net.

Το Ευαγγέλιο του Μάρκου πιστεύεται ότι είναι η πρώτη υφιστάμενα “ζωή του Ιησού,” και γλωσσική ανάλυση δείχνει ότι ο Λουκάς και Ματθαίος τόσο απλά επαναδιατυπώθηκε Mark και πρόσθεσε τις δικές τους διορθώσεις και νέο υλικό. Αλλά σε αντίθεση ο ένας τον άλλο και, σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό σε αντίθεση με την πολύ αργότερα Ευαγγέλιο του Ιωάννη, επειδή γράφτηκαν με διαφορετικούς στόχους για διαφορετικά ακροατήρια. Οι ασύμβατες ιστορίες Πάσχα προσφέρουν ένα παράδειγμα του πόσο διαφωνούν οι ιστορίες.

5.
σύγχρονοι μελετητές που υποστηρίζουν ότι έχουν ανακαλύψει το πραγματικό ιστορικό Ιησού απεικονίζουν εξωφρενικά διαφορετικά πρόσωπα. Περιλαμβάνουν μια κυνικός φιλόσοφος, χαρισματικός Hasid, φιλελεύθερη Φαρισαίου, συντηρητική ραβίνος, Zealot επαναστατική, μη βίαια ειρηνιστής να δανειστεί από μια πολύ μεγαλύτερη listassembled ανά Τιμή. Με τα λόγια του (σελ. 15-16), «Το ιστορικό Ιησού (αν υπήρχε) θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν μια μεσσιανική βασιλιά, ή μια προοδευτική Φαρισαίος, ή ένα Γαλιλαίου σαμάνος, ή μάγος, ή ελληνιστική φασκόμηλο. Αλλά δεν μπορεί να είναι πολύ καλά έχουν όλοι τους την ίδια στιγμή. “John Dominic Crossan του Ιησού Σεμινάριο γκρινιάζει ότι« η εντυπωσιακή ποικιλομορφία είναι μια ακαδημαϊκή αμηχανία. ”

Για David Fitzgerald, αυτά τα θέματα και περισσότερο να οδηγήσει σε ένα συμπέρασμα που βρίσκει αναπόφευκτη:

Ο Ιησούς εμφανίζεται να είναι ένα αποτέλεσμα, όχι η αιτία, του Χριστιανισμού. Paul και το υπόλοιπο της πρώτης γενιάς των Χριστιανών έψαξε την μετάφραση των Εβδομήκοντα των Εβραϊκών Γραφών για να δημιουργήσετε μια πίστη μυστήριο για τους Εβραίους, πλήρης, με παγανιστικές τελετουργίες όπως Μυστικός Δείπνος ενός Κυρίου, Γνωστική όρους στις επιστολές του, και μια προσωπική σωτήρας θεός να συναγωνιστεί εκείνες μακροχρόνια αιγυπτιακή, περσικά, ελληνιστική και ρωμαϊκή παράδοση των γειτόνων τους.

Σε ένα σύντομα-να-να-κυκλοφορήσει συνέχεια καρφωτό, με τίτλο Ιησού: Mything σε δράση, Fitzgeraldargues ότι οι πολλές αντικρουόμενες εκδοχές προτείνει κοσμικοί μελετητές είναι εξίσου προβληματική, όπως κάθε «Ο Ιησούς της Πίστεως:« Ακόμη κι αν δεχθούμε ότι δεν υπήρχε ένα πραγματικό Ιησού από τη Ναζαρέτ, το ερώτημα έχει μικρή πρακτική σημασία: Ανεξάρτητα από το αν ή όχι η πρώτη ραβίνος αιώνα ονομάζεται Yeshua ben Yosef έζησε, οι «ιστορικού Ιησού» στοιχεία τόσο υπομονετικά ανασκαφεί και να συναρμολογηθεί εκ νέου από κοσμικοί μελετητές είναι οι ίδιοι μυθοπλασίες.

Ποτέ δεν μπορεί να γνωρίζει με βεβαιότητα τι κάνει χριστιανική ιστορία σε κίνηση. Μόνο ο χρόνος (ή ίσως ο χρόνος ταξιδιού) θα πείτε.

http://www.salon.com/writer/valerie_tarico/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s